دسترسی سریع مقالات

پشتیبانی فنی سایت چیست؟ خدمات پشتیانی فنی سایت

پشتیبانی فنی سایت چیست

پشتیبانی فنی سایت به فرایندی گفته میشود که مشتریان پس از تحویل سایت خود برای اینکه کسب کار اینترنتی خود را پابرجا نگه دارید به فکر یک پشتیبان فنی سایت باشید. قطعاً این طور نیست که شما در شروع کسب کار اینتترنتی به درآمد زیادی برسید. این کار نیاز به تمرین و برنامه ریزی دارد. باید دانش درآمدزایی را بلد باشید. پشتیبانی فنی سایت این کار را به بهترین شیوه ممکن انجام میدهد.

پیشنهاد میکنم مقاله پشتیبانی سایت را مطالعه نمایید.

پشتیبانی فنی سایت چیست؟

پشتیبانی فنی سایت شامل بروزرسانی، رفع خطا ها، برنامه نویسی، انجام تغییرات در سایت و پاسخگویی میشود. بعد از مدتی با خطا هایی مواجه میشود که وجود این خطا ها و باگ ها منجر به کاهش رتبه شما در موتور جستجو می شود. یا شاید بخواهید قالب و ظاهر را تغییر دهید. یا اینکه سرعت بارگذاری شما کند شده تمام این کار ها را توسط تیم حرفه ای پشتیبانی فنی میکاوب انجام میگیرد. یکی از فاکتور های مهم در موفقیت و سئو سایت پشتیبانی فنی سایت است.

 

خدمات پشتیبانی فنی سایت

 

خدمات پشتیبانی فنی سایت

یک سایت برای ادامه کار خود قطعاً به پشتیبانی فنی و نگهداری سایت نیاز خواهد داشت. که متاسفانه بیشتر افراد فکر می کنند که یک بار سایت را خریداری نمایند، سریع به درآمد می رسند. چنین چیزی امکان ندارد باید برای سایت خود وقت بگذارید و از افراد با تجربه و ماهر برای پشتیبانی فنی سایت خود استفاده کنید.

خدمات پشتیبانی فنی سایت برای مدیران مشاغل و کسب کارهای آنلاین توسط تیم تخصصی و حرفه ای میکاوب انجام می پذیرد. خدمات پشتیبانی فنی سایت سئو، تمدید هاست، بهینه سازی، تغییراتی در قالب سایت و نصب هاست انجام میدهیم. که این خدمات توسط افراد ماهر و باتجربه انجام می شود.

چرا بعد از طراحی سایت به پشتیبانی فنی سایت نیاز دارید؟

شما در کسب و کار خود دائما کالا های جدیدی تولید می کنید و به دلیل نوسانات قیمت باید قیمت را تغییر بدهید و یا عکس را حذف کنید و موارد جدید را اضافه کنید. یا اینکه شما مشتریان ثابت خود را پیدا نمودید و برای جلب رضایت مشتری باید تغییراتی در سایت خود اعمال کنید. این تغییرات میتواند شامل قالب ابزارک ها و یا تم ها باشد. 

برای اینکه این کار ها به خوبی و بدون نقص انجام شود ما نیاز به یک پشتیبان فنی سایت داریم. یا وب سایت هایی وجود دارند که به صورت کد نویسی شده اجرا میشود که قطعاً برای نگهداری و اعمال تغییرات به پشتیبانی فنی سایت احتیاج داریم.

یک مسئله دیگر که مهم است، سئو سایت است. سئو سایت مانند اکسیژن سایت است و اگر به خوبی در سایت اجرا نشود سایت هیچ فایده ای ندارد. اما با سئو میتوانید خود را در صدر نتایج گوگل ببینید.

گوگل نسبت به محتوای کپی شده خیلی حساس است و سایت شما را کنار میگذارد و گاهی اوقات سایت شما با خطای سفید شدن صفحه روبرو میشه که این مشکلات را فقط پشتیبانی سایت می تواند برطرف نماید.

 

پشتیبانی فنی سایت

 

خدمات پشتیبانی فنی سایت با میکاوب

پشتیبانی فنی سایت یکی از مهمترین فعالیت های تیم میکاوب است. ما ابتدا با بررسی سایت شما مشکلات و خطا های سایت را پیدا کرده و آن را برطرف میکنیم. یک سایت حتی با بهترین طراحی اولیه نیازمند پشتیبانی فنی است.

اگر شما فردی هستید که به تازگی وارد دنیای طراحی سایت با وردپرس شده اید مطمئنا بیشتر از این ها با این دست مشکلات روبرو خواهید شد بنابراین کار را به پشتیبان وردپرس بسپارید و با خیال به دیگر جنبه های کسب کار آنلاین خود بپردازید.



     

    پشتیبانی فنی سایت به بهبود کسب کار شما خیلی کمک میکند. با پر کردن این فرم رایگان مشاوره بگیرید!!.

    نگهداری و رفع خطا هایی مانند 500، 502، 404 و خطای محدودیت حافظه وردپرس وظیفه پشتیبانی  فنی سایت است.اگر سوالی دارید خوشحال میشویم در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

    امتیاز دهید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *